tors 23.17

vart och tränat, det är roligt och gör en taggad. men har alltid samma känsla efter, vet inte om det är en bra en dålig känsla men gillar inte rutin typ, att gå till skolan, åka hem, träna och sen är man hemma på sitt rum igen, tänker på träningen och tänker att man måste förbättras, samma känsla som så många gånger förr, flera år har det vart samma sak, hmmm det är en dålig känsla. faktiskt störd att jag känner exakt samma sak efter varje träning!
JAJA imorgon blir det ingen skola för mig, hade bestämt att jag verkligen skulle gå på matten och sen hem men allt krånglar sig så får strunta i den lektionen, men varför, jo föööör min moster ska gifta sig på lördag så jag måste ut till möklinta och hjälpa till med en massa saker, kommer nog bli sååå fint :)) dusch och lite tvätt nu sen ska jag krypa ner i sängen och vakna upp på en fredag. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0