ons 22.42

dagar rullar väl på. det är skola, träningar och sen kollar jag på greys anatomy så ofta jag kan, att jag inte följt det tidigare. i fredags var jag i stockholm med pojkvännen, mys. och sen umgicks jag med innebandylaget resten av helgen, de va väldigt trevligt kan jag tycka :-) jag saknar alla mina vänner förresten, känns som de va för länge sen jag träffade alla. nu ska jag bädda ner mig i soffan, varför soffan och inte sängen är för att robin målade halva mitt rum vitt idag, så det luktar inge gott och sängen står inte där den ska stå. imorgon går jag heldag i skolan och på fredag har jag två prov. jag ska också både kolla på innebandy och spela första matchen i helgen. puss vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0