12.05.11




Jag lever fortfarande! men nu med tre stygn mellan ögonbrynen och massa små plåster över. Som tur är så är plåstrerna hudfärgare så syns inte jättemycket. Orolig över att ta bort stygnen på tisdag ingen aning hur det kommer se ut.. Åkte iallafall till isa med världens huvudvärk en snabbis när jag kom hem igår klockan nio. Träffade alla, gick ner på stan och sen hem och sov. Åkte till skolan imorse, vaknade 06.45 och min buss går 06.50 hehe, men fick snabba mig och ta 07.10 tåget för klockan åtta stod nationella i engelska på schemat. Shit va dåligt det gick, vet att det blir ett ig men får hoppas jag kan komplettera på nått sätt, suger på engelska! Nu ska jag fortsätta med ett litet projekt jag höll på med igår innan jag behövde åka till akuten haha. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0