02.05.11

Fredag: Efter skolan lunchade jag med några från klassen, asmysigt att kunna sitta ute! Åkte hem och sen till robin sen åkte jag med hans familj till Stockholm och kollade på fotboll! Va roligt som fan och fick se rodney också hehe. Kom hem sent och somna hos mig med r! Lördag: jobbade från 12-16, gick snabbt och kassan e såå rolig. Efter jobbet mötte jag emma sen drog vi hem till mig. Dom andra tjejerna va hos Elin så vi skulle dit. Meeeen, emma duschade, vi gick och köpte pizza, softa lite, drack lite, serb började vi fixa oss och när vi väl va klara och skulle gå (3 timmar senare..) så åkte polisen precis förbi mitt hus när vi gick ut, dom stannade och de slutade med att dom tog all alkohol och alla våra uppgifter och vi fick gå hem till mig igen assura haha.. Felicia va snäll och hämtade sen så klockan 20.00 va vi hos dom andra. Kvällen sög, astråkig Valborg. Ändå som var roligt va störda grejer som hände haha. Jaja. Söndag käkade jag pizza med några sen kollade jag och r på filmer och bb resten av kvällen! Idag har jag precis övningskört, första gången med manuell och jävlar va dåligt det gick haha. Tar nog ett tag innan jag har de där kortet. Sitter på tåget nu, ska luncha och gå på stan med Pillan sen skolaaa. Långt inläggg Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0