15.03.11


alviiiiiin

Legat hemma i två dagar nu och bara setat vid datorn, kollat på pretty little liars, tagit hand om alvin, ätit och vart med robin. Ska faktiskt bli skönt att komma upp och åka till skolan imorgon, hoppas verkligen det är lika fint väder imorgon som det vart de senaste dagarna så man kan steka med solbrillor på stan hehe :* Nyss tagit en lång dusch så känner mig fräschig, vet inte när jag tvättade håret sist som vanligt.. måste fan skärpa mig haha. R kommer sen och vi ska kolla på BB!
Idag fyller min underbaraste mamma mari år också, hon och pappa är just nu i spanien utan mig och firar..! En annan sak som är skrämmande, oroande och sorgligt är att vi kanske kommer förlora ännu en älskad söt änglavalp.. operation på torsdag, sjukt om det skulle hända igen, usch........ ♥†

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0