tor 15.23



jag ska måla mitt rum vitt och göra en sån där sängstomme som på bilden, vackert ju. skoldagarna flyger förbi och imorgon är det fredag redan. har inte alls mycke planer för helgen faktiskt, va sugen på utgång i västerås imorgon, rebecka och fiona, men ingen annan 18åring verkar vara så sugen, tråkiga. hängig och ont i magen idag, föröker spela sims men så fort min sim går och lägger sig och jag på behöver vänta så somnar jag med typ, och får panik när hon nästan missar jobbet. min sim heter Sookie Stackhouse förresten, från true blood hehe. ikväll ska jag mysa med pojkvännen, känns som en bra dag för de. va mysigt igår med sara, vi gjorde hemmagjort pizza, fixade naglarna och hängde på balkongen, bra vän. släpper mag-ontet blir det möte+träning, annars inte. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0