mån 9.01

I fredags firade vi emma i ellas lägenhet i västerås, blev sedan en utgång och kvällen slutade som vanligt när jag är i västerås haha. hela lördagen låg jag i sängen tills sara kom typ 6, kollade på true blood hela dagen, och är rädd typ konstant nu men älskar det ändå. sov t.o.m med lampan tänd, fast robin va här, och ändå drömde marddröm. Lördagskvällen erbjöd ingenting, ändå tyckte jag den va soft, kanske för jag fortfarande mådde dåligt och ville inte göra så mycket. Vi gick mest runt i sala, träffade på lite folk, åt sushi och sen låg jag där, ensam och asrädd och kollade på true blood igen! söndag då, vaknade upp med söt och åkte till mammas jobb, robin pappa och jag fick håret tillfixad och mitt är nu mycket kortare än vad jag ville......... jaja växter väl tänkte jag skriva men mitt går av mer än va de växer. Vi åkte sedan till västerås, jag och robins familj, åt pizza hut, kollade på fotboll. Sen hade jag och robin true blood maraton, igen.
måndag, ny vecka nya möjligheter va. ska steka mig ett ägg och sen göra mig i ordning. körlektion och sen skola 14.00-17.00! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0