11.04.11

Min nya favoritdricka!

Första skoldagen efter tre veckors praktik är över, och har bara två riktiga skoldagar kvar på veckan wiho. Haha just ja idag efter skolan gick jag och pernie till make up store, skulle köpa ett läppstift. Så fråga jag om hjälp och hon hade på ett orange läppstift som såg fint ut, kollade på pernilla och frågade om de va snyggt, hon brukar säga att hon tycker saker är snyggt fast hon egentligen inte tycker de haha, men nu sa hon bara kolla själv i spegeln hehe. gjorde de och de va de fulaste jag hade sett, såg ut som en jävla clown och hon som hade på hade gjort de huuur fult som helst, stod framför spegeln och ville börja asgarva men hon som jobba stod ju brevid, alltså fyfan va fult de va haha. Köpte iallafall ett som va ganska fint! Nu ska jag ta på mig softkläder sen softa ikväll! Hade jag haft en par nya joggingskor och lite musik hade jag gått ut på längsta promenaden, men de har jag eej.. puss längtar till ikväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt väskan och hur mycket kostade den? :)

2011-04-11 @ 21:04:28
Postat av: Mathilda

Den är från Åhlens, märket Wera. Men är mammas så vet inte va den kosta!

2011-04-11 @ 22:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0