03.04.11




lina om 02.04.11:
kan inte du lägga ut vad du använder för smink :)
IP: 90.227.52.250

Hehe känns lite töntigt men göre ändå för jag har tråkigt!
sååå, jag samlar på makeupstoresmink så använder för de mesta de höhö. Använder deras cover all mix-concealer först (den med gul, röd och beige), sen mineralpuder från id. Använder typ aldrig foundation men gör jag de så är det en clinique, vene va mer den heter. Använder sen MakeUpStores rouge "nut" som jag äälskar, bara brun men kan inte ha rödaktig rouge sen konstig ut, men den rekomenderas..! Sen deras "tri brow color" (den med tre färger) till ögonbryn och ibland ögonskugga, också asbra. Sen om jag har kajal/eyeliner använder jag MUSs svarta penna baraa. Brukar ibland ha deras ljusa läppstift som heter dust, tror jag, och sen använder jag mascara från maxfactor hehe. Har massa ögonskuggor från MUS med orka inte visa och använder inte de så ofta. Detta är alltså de jag använder oftastttt. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0