5 maj.


Åkte med pappa till västerås idag, skönt. Vi inne på mediamarkt i typ en timme, snart får jag nog min iphone! Egentligen ville jag vänta till den nya men dom som jobbar där sa att den kommer inte komma till sverige förran typ i vinter och orkar inte vänta. Just nu har jag ju en asgammal nokia som lägger av när man pratar i telefon.

Har lika ont i magen nu igen.. Men ska ändå va kvar i skolan för har massa saker jag måste göra. 3 timmar tills vi slutar, ska hem då och sen kolla på fotboll!

Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte några av dina sala kompisar blogg :)? skriv de i sånna fall

2010-05-05 @ 18:21:45
Postat av: Mathilda

Kolla mina länkar så hittar du några!

2010-05-05 @ 18:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0