2 maj.

Har inte haft ork eller tid att skrivit men nu kommer ett hur långt och ovärt inlägg som helst haha.

Torsdag: Jag och sara gick hem till ella där vi, stina, felicia, tiza och ella sov. Vi taggade inför morgondagen genom att fixa lite saker, planera kläder, gå och käkade pizza och så, va en treeevlig kväll.

Fredag/valborg: Vi vaknade upp och alla började fixa sig tillsammans, va lite kaos och alla va stressade med klockan 11 va vi på station och hoppade på tåget till uppsala! Va skittrångt på tåget men vi lyckades komma på även fast vi va helt utspridda först haha. Va skitfint väder så det va hur härligt som helst :) Va i uppsala till halv 3 då vi åkte hem igen, först hoppade vi på tåget som skulle gå till gävle men precis innan det åkte såg sara det så alla fick panik och sprang av, haha.. Alla åkte hem till sitt, jag och sara grillade och så hemma för det va massa andra som också skulle grilla hos ella så det orkade inte vi dåå. Klockan 5 gick vi till ella igen och då va festen i full gång redan, haha. Började kanske lite väl tidigt för ett tag va det segt på kvällen. Men sen kom alla igång igen och jag och några gick ner på stan ett tag och sen gick vi tillbaks till ella där alla andra va igen. Vi drog vidare på en fest sen med alla och det vart riktigt kul till slut. Efterfest hos ella och sen tog jag och stina sällskap hem och vid halv 5 va vid hemma efter att vi hade stannat och käkat på vägen hos en, haha..

Lördag: Klockan 12 kom pernilla hem till mig och jag låg i sängen. Hoppade in i duschen och piggnade till lite iallafall. Vi tog en promenad hem till ella och hämtade lite saker sen gick vi och solade på stan, efter vi solat mötte vi upp stina och vi gick och käkade thaimat! Äntligen har det öppnat igen. Vi tog med oss maten hem till isa där hon, frida och millan va. Käkade och kollade på film sen gick jag och pillan hem. Jag hade glömt nyckel och ingen va hemma så vi satt i våran husvagn och väntade i två timmar, hade skittråkigt och det va askallt. När mamma oc pappa kom hem fick vi iallafall tacos och sen gick vi till ella och kollade på filmer! Det va en skitläskig bil på vägen hem som stannade och började backa och när den va brevid oss började den köra sakta framåt igen, vi vart skiträdda och ringde mamma och hon hade tagit det hur seriöst som helst och hade helt panik när hon kom fram till oss, haha stackarn..

Idag: Jag och pillan vaknade upp och tog en promenad i det fina vädret. Vi sitter ute just nu i solen, sköönt. Klockan 2 ska vi på visning av ett hus med mamma och pappa, hoppas vi flyttar..! Efter det ska vi åka med mamma in till västerås och sen gymma och sen ska jag sova kvar hos pillan!

Skönt med sen vecka i skolan nu, behövs för har inte blivit mycket sömn den här helgen.

Mathilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0