16 maj.
















hahaha. 300 bilder togs igår men fler orkar jag inte lägga upp!


Hade en jätterolig kväll igår! men vart kanske lite mycke mot slutet, det tog väääldigt lång tid att gå hem haha. Kvällen började iallafall hos sara men mina favorittjejer, vädret var ju helt underbart, alla va glada och skrattade och kvällen va allmänt underbar! Vid 12 åkte vi in till sala och åkte till ett assoft tak där några andra va! Efter ett tag gick vi hem till en annan och va där tills det blev ljust. Idag mår jag verkligen inte bra.

Vart hos farmor och farfar hela dagen, följde med för jag skulle vara hundvakt men låg mest och sov i soffan, är fortfarande hur trött som helst och mitt huvud väger hundra kilo. Farmor förklarade för mig hur man skulle dricka för att inte bli bakis, hahaha.

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0