9 mars.




Första gången idag på skitlänge jag tog tåget för tänkte att dom borde ju gå nu, men nej ersättningsbuss igen.. Fast det gjorde inget för satt brevid emma på bussen som man alltid skrattar åt och sen missa vi typ hela första lektionen så det va bara skönt :) Efter skolan gick nästan alla tjejer i klassen till spicy och käkade, svingott. Efter det gick jag och pernilla till friskis på rocklunda och gymmade typ en timme och sen gick vi tillbaks till stan, duktiga! Ska börja träna där nu när innebandyn snart är slut, är ju faktiskt sommar snart... på ett sätt usch.

Har hittat en väska som jag bara SKA ha.

Nu ska jag måla naglarna sen fixa lite andra saker! Puss

Mathilda

Kommentarer
Postat av: Ronja

Men åååh, klipp bort mig. ser ut som min käke är enorm, och så är jag hur vit som helst.

2010-03-09 @ 18:09:22
URL: http://rounji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0