7 mars.

Såg en tjej som hade skitfin hårfärg idag, typ mörkblond med massa slingor i. Visade mamma och hon tyckte jag skulle göra så, fast jag vet inte för det blir aldrig som jag tänkt mig när jag vill färga mitt hår.. Haha sa det till mamma, att jag aldrig blir nöjd när hon färgar och att hon typ inte kan, då vart hon typ arg och sa att nu är jag tvungen att komma ner till hennes salong så hon kan göra så som den där tjejen hade för hon vill visa att hon kan. Men fårse! Antingen vill jag vara skitblond men det går typ inte att vara det, speciellt inte nu på vintern, så då vill jag vara lite mörkare..

Sitter i soffan med mamma och kollar på wallander just nu, men ska nog lägga mig i sängen snart så jag somnar nångång.

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0