30 mars.

Sitter i skolan och gör ingenting, orkar inte ens lyssna på läraren. Läser massa bloggar och vill ha sommar just nu.

Jag, ella och amanda softade hela kvällen igår. "Försov" mig till idrotten som började klockan 8, så tog bussen vid 10 från ella och åkte och gymmade innan skolan istället. Pernilla har vart sjuk och usch va tråkigt det va att gymma ensam!

Fråga mig inte varför men jag och pernilla har anmält oss till skol-dm i innebandy (kanske för vår lärare tjata massa) som spelas imorgon så vi slipper skolan. Faaaast, ska upp klockan 05.00 för 07.15 går tåget här från västerås till fagersta, så måste ta 6 bussen. Jag och pillan har iallafall sagt att vi ska va bänkvärmare så slipper både skolan och göra bort mig, yees.

Slutar om en halvtimme, sköönt. Fotbollsträning ikväll!

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0