28 mars.

Kvällen igår började med att jag och sara gick hem till isa där millan, julia och isa va. Vi skulle göra mat men alla va sugna på pizza så vi drog till tellus och åt de istället! Stina och elin kom dit och sen drog alla vi hem till Isa och softa. Ella kom också för stina och hon skulle typ förfesta där för dom skulle festa sen, slutade med att alla hängde med dom. Va skitsegt där för va inte ett dugg taggad och att det bara va äldre, haha.. Alla drog till hotellet sen och eftersom vi bara är 17 drog vi hem till mig.. fast gjorde inget för vägen hit va roligast på hela kvällen! Kvällen slutade med att jag somnade medans sara stod i duschen och försökte göra något åt hennes hår som vart helt gult när jag färgade det..

Va på ica för ett tag sen och köpte hårfärg, har färgat saras hår idag igen och fick nyss en halvtimmes massage, hihi. Emma kommer hit sen för klockan 6 ska vi till heby och spela fotboll, ska bli såå kul att se emma med en fotboll!

Mathilda




mina vänner är alltid så fina♥







Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha våra vänner är inte friska matte..

2010-03-28 @ 20:52:14
Postat av: Anonym

hahahhahahahahhahha, fan va jag skrattar åt bilden på mig !!!!!!!!!! /// julliiiiie

2010-03-28 @ 21:22:35
Postat av: Mathilda

hahaha jag blir mest rädd

2010-03-28 @ 21:29:58
URL: http://mmathildap.blogg.se/
Postat av: e

vart har du köpt dina gråa vantar? :)

2010-03-29 @ 07:48:45
Postat av: Mathilda

På gina :)

2010-03-29 @ 10:51:17
URL: http://mmathildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0