26 mars.

Haha kul att ingen ville prata på med oss på varken ekeby eller valla.. Och att jag hatar att träffa gamla lärare så vart mest pinsamt ju. Vi va på ekeby i typ en kvart och valla i 1½ timme, gick från ekeby så snabbt vi kunde haha.

Fick sluta vid ett och då ringde jag pappa för ville ha skjuts hem, han va på stan så mötte han sen vart det att vi gick där i typ två timmar, letade present åt farmor och käkade. Fick reda på idag att farmor fyllde och att pappa hade lovat henne att jag skulle komma så tror jag ska dit för har varken pengar eller annat till att åka till västerås... Får hitta på nått kul när jag kommer hem sen ikväll istället, om inte tjejerna åkt till västerås då..!

Ska snygga till mig lite nu, kännt mig skitäcklig hela dagen, hatar sånna dagar! Pusshej :D

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0