25 mars.

Hade en redovisning på idrotten som började klockan 2, den gick bra tycker jag. När vi va klara tjatade vi på att få sluta tills vi fick det så hann med 3-bussen hem! Har nyss käkat våfflor, den dagen idag ju, nu är jag supermätt. Om en timme är det träning, först fys med fotbollen och sen innebandy. Thaiemma ska med på fotbollen också, toppen :D

just de, en bra och en dålig sak. bra saken är att hittar jag headsetet till min sonyericsson får jag pengar för den för den är trasig och då får jag en ny iphone!! den dåliga är att jag tror jag slängt headsetet.

Mathilda


Kommentarer
Postat av: frids

men ta mittttt då? :D eller jag vet inte om det är helt, men jag kan ju kolla

2010-03-25 @ 19:54:46
URL: http://fridamariaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0