24 mars.

Haha dom som känner mig vet att jag inte tvättar håret allt för ofta, alltså jag tvättar det när det blir fett men mitt hår blir inte det så snabbt så tyck inte jag är äcklig, haha... Iallafall, idag är mitt hår faktiskt fett och när vi satt vid matbordet fråga pappa varför jag hade så glansigt hår och om jag hade haft i nått i det och jag svara att jag inte hade tvättat det bara. Sen har jag hållt på massa med håret sen kom han in nu och pratade sen sa han "Nu hoppas jag verkligen att du haft i nått i håret annars är du riktigt äcklig." haha har inte ens haft det.. oj långt men det va kul när han sa det!

Ska duscha nu, tvätta håret hehe. Vart ingen film för kom på att om en timme är det ju andra avenyn!

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0