23 mars.

Shit va jag har vart trött idag. Somnade på tåget imorse och vaknar när alla håller på och gå av, alla log mot mig av någon konstig anledning. Antingen snarkade jag eller så va jag jätteful när jag satt där och sov, säkert båda. Pinsamt ju. Gjort bort mig en till gång idag när jag och pernilla skulle gymma. Jag va inne på toan så såg mina armar hur feta som helst ut så jag gick ut till spegeln utanför toan och stod där och spände armarna och va skitseriös, så va det visst en tjej som stod brevid.. Kollade på mig som om jag vore dum i huvet.

Har iallafall vart i skolan idag, vi lurade läraren lite på sista lektionen så vi fick sluta 45 min tidigare. Jag och pernilla åkte och gymmade då och sen tog jag 3-bussen hem. Måste plugga nu för har prov imorgon som jag inte kan något alls av, och sen ikväll är det fotbollsträning! Första träningen med boll för min del, får se hur det går.

Mathilda


förra våren tror jag!


Kommentarer
Postat av: Lino

sv: hahahha.. nej jag var faktiskt 18 och träffade min livskärlek :D

2010-03-23 @ 16:52:27
URL: http://baralino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0