13 mars.

Va på lagfesten igår till typ 11, vi käkade, körde tävlingar och massa! vart lite segt mot slutet så då drog jag, isa och lollo hem till nån dom kände. Va typ bara tjejer där, det va trevligt! Va sjukt trött så drog hem vid typ 1!

Ställde klockan på 11 imorse och klockan tolv mötte jag ida och amanda utanför idrottshallen. Kollade på innebandy med dom till typ 2, då kom sara dit så drog vi till gallerian och kollade på modevisningen som va där. Vid tre gick jag och några mer till folkets hus och kollade på UKM, frida wästling va superbra! Efter det mötte jag och sara upp mamma och vi gick och käka pizza.

Just nu sitter jag med sara, stina, frida och tiza i fridas storebrors lägenhet! Vi har inga speciella planer för ikväll men vi hittar nog på nått skoj! Ha en bra lördagskväll♥

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0