19 juni.




Senaste gången jag skrev va det torsdag. Då jobbade jag och sen va tjejerna hemma hos mig och softade hela kvällen, stina felicia och ella sov kvar och igår gick vi och åt thaimat och sen hem till ella och softade. Senare på kvällen va det tacos hemma hos stina som gällde med henne, ella och sara. Efter det kom tjejerna hem till mig och vi satt ute på altan och hade det trevligt. Gick till nicklas ett tag och sen på efterfest till klockan 5. kuul. Jag, sara och julia vaknade upp sent idag och mådde mindre bra, gick och åt pizza på kvarnen med stina och satt där flera timmar och nu är vi hemma. Får se vad som händer ikväll! haha roligt inlägg.

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0