13 juni.



de älskade conversen som finns i vårt hus och en ostädad sommar/vinter garderob.

Igår va tjejerna och jag först hemma hos min granne emil och sen va vi hemma hos mig, inte alls en så händelserik lördagskväll alltså. Har softat mest hela helgen, imorgon slutar frida och tiza skolan och på tisdag slutar resten av tjejerna, dåå blir det att fira. Idag har jag vart med sara och sen har jag satt i nytt löshår faktiskt. fjärde eller femte gången nu som jag har lim, trivs inte i kort...

Nu på kvällen har jag spelat tv-spel och städat. Fortfarande inte klar men orkar inte mer nu. GODNATT. ps. orkar och tänker inte skriva så mycket för tänker njuta av "sommaren" och ledigheten, men nått inlägg lite då och då kommer iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0