29 juli.




men hello snyggingar

Trevlig dag med Pillan i stockholm igår, fick med mig några tröjor hem fast jag inte skulle men gör inge. Skorna ovan köpte jag också, vettefan om jag kommer använda dom men älskar ju leopard så va tvungen haha. När jag kom hem från stockholm va jag med med stina och ella, käkade med dom och anton, träffa julia och millan en snabbis, kollade är ella städade, gick promenad med stina m.m. Kvällen slutade med att jag, ella och stina sov här hemma i källaren. Eller aa inte stina hos smet hem inatt haha.

Väntar på att min sjuka bästis ska komma hem till mig, får se vad vi hittar på ikväll!

Mathilda

Kommentarer
Postat av: E

HAHA, stina smet i väg och så sov hon hos micke iallafall. vilken jävla pajas alltså!

2010-07-29 @ 16:43:45
Postat av: Mathilda

hahah hon är rolig hon

2010-07-29 @ 16:50:08
Postat av: Anonym

hur lång är du och hur lång blir du när du använder högklackat ? :)

2010-08-07 @ 03:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0