27 juli.



I lördags firade vi våra vänner stina och sara som fyllt år! Jätteroligt hemma hos stina men sen vart det segare mot slutet, en bra kväll iallafall! Dagarna efter det har jag bara softat med lite tjejer sen har jag och sara såklart ätit ute på söndag och måndag. Vi har kommit fram till att vi ätit ute typ 25 ggr den senaste månaden. Fattar inte vart pengarna kommer ifrån haha.

Jag och sara ligger i min källare just nu som för tillfället är mitt rum, eller mitt och saras rum haha. Vaknade för ett tag sen och ska snart gå upp. Senare idag ska jag åka till västerås till pernilla! Vi ska äta spicy som jag längtat efter och sen ska jag sova hos henne, och imorgon åker vi till stockholm och shoppar! Fast jag ska mest vara sällskap för måste spara pengar........suger.

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0