19 juli.

har inte bloggat på typ 9 dagar? det är bara för att jag njuter av ledigheten, av vädret, av att få umgås med underbara vänneroch en massa andra saker, just nu jobbar jag men det är lika skönt ändåå. Det är dags att börja tagga nu också, inför rhodosresan om ca 30 dagar, wihoooo. Värsta är ju att skolan börjar när vi kommer hem men så långt behöver vi inte tänka. Ska ta vara på varje dag fram tills dess. PUSS

GRATTIS till min bästa vän också, 17 år idag! tack för att jag har dig sara, älskar dig! ♥

Mathilda

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar dig! Tack för du finns:)

2010-07-20 @ 15:52:28
Postat av: :)

vilka är det som ska till rhodos?

2010-07-20 @ 19:13:40
Postat av: Mathilda

Jag, sara, julia, elin, isa och stina!

2010-07-20 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0