6 januari.

huhu nu tänker jag sluta blogga för det suger! tänkte jag skriva, men ångrade mig.

Skulle hittat på något med tjejerna ikväll men vart inte så, och börjar ju skolan imorgon så ska lägga mig i skaplig tid. Börjar klockan 8 imorgon, hehe. Hade det vart valla jag hade behövt gått till imorgon hade jag typ legat och skrikit och grinat just nu, fast det är ju faktiskt jensen  jag ska till så känns helt okej, saknar människorna, huhu.

Efter skolan imorgon ska jag äta spicy med pernilla! några fler hänger nog också med, ska bli supergott :)

Förresten fyller jag 17 år om exakt en månad, då är det bara ett år kvar till freedom.

Mathilda


Kommentarer
Postat av: angelica

vart kommer ditt skitsnygga halsband ifrån som du har på dig på din profilbild? :)



gillar din blogg verkligen! sjukt fin är du också :)

2010-01-06 @ 21:51:06
Postat av: Mathilda

Jag har köpt det i västerås i en liten smyckesbutik som ligger i zigma, vet inte vad den heter.. :) Tack!

2010-01-06 @ 22:26:47
URL: http://mmathildap.blogg.se/
Postat av: emma

men halllåå!! varför sa ni inte spicy?!?! =D

2010-01-07 @ 21:30:47
URL: http://emmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0