30 januari.



yesterday

Den här helgen blir värsta myshelgen, igår tog jag och emma det bara lugnt med kortspel, tv och musik. Idag har jag och sara fettodag med mat, efterrätt och godis, huhu.

Imorse klockan 5 i sju skulle min tränare komma och hämta mig, vaknar och kollar på klockan och den står på 6.55! Kastar mig upp ur sängen, slänger på mig kläder, borstar tänderna och packar väskan skitsnabbt sen stod han utanför. Fan va jag vakna upp hastigt och jag va inte helt vaken förrän typ andra perioden i matchen. En skön seger med 2-1 vart det och amanda vart matchhjälten, fan att hon gick om mig i poängligan, haha.

Emma hängde med mig hem en stund, spelade kort sen gick jag med henne till lärkan för hon och ella tränar småtjejer. Va där ett tag sen kom sara och david och hämta mig, vi åkte till ica och handla och sen hem hit. Jag och sara har nyss ätit kyckling och ris, ska göra marängsviss snart och sen gå och hyra film! MYS.

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0