24 januari.

haha alltså kvällen igår. Pundarfest fast hade ändå kul, det roligaste va att en jätteläskig kille va helt besatt av mig. Det började med att jag och tiza börja snacka med en kille som va helt ensam, så typ flörtade vi lite för vi tyckte synd om han.. Sen när tiza hade gått så satt den där killen i sängen och kollade på mig HELA tiden med en asläskig blick. Alltså han trodde verkligen att det va nått mellan oss.. Sen så gick jag in i köket och verkligen hoppades på att han inte skulle gå efter för då skulle jag bli asrädd, så gjorde han de!? Höll på dö :) När jag gick ut igen så gick han efter så fortsatte han stirra med sin läskiga blick. Det värsta va när vi skulle gå från festen, då gick han också sen stod han nedanför porten när vi gick och kollade efter mig i typ 5 min och trodde att jag skulle vänta och gå hem med han. Jag är rädd nu.

Kom hem vid typ halv 3-3 och felicia sov kvar här, vaknade vid 12. Elin och felicia sitter här nu och ska kolla på dammatch vid 4!

Mathilda
 


Kommentarer
Postat av: patrizia

hahaha neeej?! fortsatte han?!!

2010-01-24 @ 20:22:49
URL: http://patriziahihi.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hahaha jaa du skulle sett!!

2010-01-25 @ 00:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0