21 januari.

Jag kom hem klockan 2, blev ingen idrott för min del. Va faktiskt taggad till de först men sen fick jag ont i både magen och huvet så då vart det inget.. Jag måste städa mitt rum, det är en av dom värsta sakerna som finns.

Förresten så får jag ångest av att läsa min egna blogg, för jag märker hur lite jag gör på vardagarna. Kommer hem från skolan, sover, äter, tränar, softar. Det är typ de, tänk va jag slösar på mitt liv. Så antingen nu fortsätter jag blogga men slutar vara så trött/lat och hittar på saker, eller så slutar jag blogga så jag slipper få ångest när jag läser, fast slutar jag blogga får jag ju ännu mindre saker att göra.. hmm får se.

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0