18 januari.

Vilken dag! Vaknade upp 10 min innan bussen gick, kastade på mig kläder och sprang till bussen, busschaffören såg till och med mig springa så han väntade på mig och alla satt typ och kollade ut genom fönsterna.. När jag väl kommer på bussen hittar jag inte mitt busskort så leta aslänge, tillslut fick jag fråga om jag kunde betala istället men då sa han att jag kunde gå bak, skitpinsamt.

Sen va det iallafall skola, ny termin nu, och samhällskunskapen känns roligare än vad jag trodde den skulle bli så det va ju bra. Åkte hem med 1bussen, sara va här ett tag sen la jag mig på soffan och somnade och vaknade precis innan jag skulle till träningen. Tränade i 2 timmar och nu är jag hemma!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen vänta på paradise! Lång och ovärt inlägg menmen :)

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0