17 januari.

Va på match i örebro hela dagen igår, vann med 12-3! När jag kom hem va sara här och vi började fixa oss på en gång för klockan 6 skulle vi va på Rhodos, millan fyller år på tisdag så elin satt på henne en ögonbindel och klädde på henne en hellokittypyamas, balonger m.m. Sen gick elin med henne till rhodos där alla vi satt! Hade det trevligt där och när alla hade ätit klart och så gick vi hem till viktor juhlin och va där tills typ 10, då drog vi till festen vid biblioteket. Hade ganska kul fast ändå lite segt, plus att jag fick typ en hel juice över mig så hela mitt hår och min tröja va helt blöt och luktade skitilla! Vid typ 1 gick vi hem. Haha jag och sara sov i två timmar sen vaknade vi vid fyra sen började vi snacka asmycke och låg och asgarvade till typ 5, hahah.

Vi vaknade vid halv 2 och käkade nyss. Sara ska hem om ett tag och då måste jag plugga.. Har muntligt engelskaimorgon, suuger.

Mathilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0