13 januari.

Har faktiskt pluggat exakt hela tiden sen jag skrev förra inlägget, bra gjort mathilda!! Nu är det bara en sista liten engelskagrej som ska in och den tar jag imorgon. Eller liten och liten, man ska skriva om en bok som jag inte ens läst, hehe..

Har fortfarande skitont i magen, fick det igår morse ju. Vet inte vad det är heller.. Har vart lugnt på förmiddan men på eftermiddan börja det komma tillbaks igen.

Förresten håller jag och sara på med att man inte får äta ris, potatis, pasta eller bröd och så. Och man får ha en onyttig dag i veckan. Jag trodde att det skulle vara jag som fuska en massa och inte sara men det är faktiskt tvärt om! jag är duktig jag! haha frida i min klass tror verkligen inte att jag kan va nyttig men jag ska visa att jag faktiskt kan...

Mathilda


fint smile

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fuskar inte :) jag äter potatis och så ibland ganska svårt när jag är hos david? och det är inte bra och hoppa över allt för ofta...

2010-01-14 @ 09:47:03
Postat av: Ronja

as söt bild!

2010-01-14 @ 19:49:15
URL: http://rounji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0