10 januari.

I augusti åker ju jag med tjejerna till rhodos,  och ska jag vara ärlig känns det lite tugnt att jag måste spara alla pengar jag får i 8 månader för 7 dagar.. Fast ändå vet jag ju att det kommer bli hur kul som helst där borta och det kommer bli ett minne för livet! Villkoret att jag skulle få åka för mamma och pappa va att jag fixade pengarna själv.. alltså 8000 kronor.. Men fyller ju år i februari och då ska jag önska mig resan, hoppas vekligen att jag får den! Sen fickpengar kan jag fixa ihop själv, tänker ha med typ 3000 och har 2500 nu. Sen ska jag ju försöka fixa ett sommarjobb också så det löser sig nog även om jag inte får resan.. Tänkt på det asmycket om det verkligen är värt det, för pengar är typ allt för mig, men nu är jag mer positiv till det och ser fram emot det som fan!

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0