10 januari.

hej, tänkte berätta om min bästa vän Sara Frida Josefin Resander. Alltså jag ska inte säga hur mycket jag älskar henne eller så utan ska berätta hur hon är som person, världens drygaste person, fast på ett roligt sätt. För det första tror hon att hon bor hemma hos mig och det kan alla tjejer hålla med om. Hon kan t.ex. bestämma att alla tjejer ska vara här hemma och vi ska t.ex. ha filmkväll och då skriver hon det till alla, UTAN att ens pratat med mig om det. Hon lånar allt hon får tag på som om att det skulle vara hennes saker och hon om nån har frågat vart en sak ligger här hemma har hon till och med råkat sagt att den ligger på hennes rum, som då är mitt rum. Och varje gång hon är här duschar hon för hon tycker mitt shampoo är bättre. Hon har också gjort privata saker i min dusch som jag sen får reda på när alla tjejer sitter och snackar om sånt.

Sara planerar också precis ALLT. Om hon ska komma till mig på en lördag klockan 12 kommer hon då och det första hon säger är vad vi ska göra hela tiden vi är, t.ex. "Idag ska vi först softa ett tag nu sen ska jag duscha, sen lagar vi mat och sen fixar vi oss och sen går vi till festen. Vi går hem ganska tidigt för vi ska ju upp tidigt imorgon." Hon säger liksom exakt vad det är vi ska göra och sen måste man följa det.

En sak som jag inte förstår med sara är hur hon orkar tjata så mycket. Har hon kommit fram till någonting, som t.ex. idag att hon ska börja sköta sitt hår, heeeeela kvällen har hon skrivit hur hon ska göra med håret, vad jag tycker osv. Låter inte så drygt men hon skriver samma sak 100 gånger om. Typ att hon ska klippa bort allt det slitna, att hon inte får ha uppsatt för det sliter, att hon inte får platta håret, att hon ska köpa massa saker som är bra för håret osv, det har hon sagt iallafall 10 gånger ikväll!? Och om hon blir irriterad på hennes kille david för någonting skriver hon 100 st hur långa sms som helst om hur irriterad hon är. Hon ger också exempel på allt även fast jag förstår exakt vad hon menar.

Tycker synd om sara för hur långa sms hon än skriver och hur mycket hon än tjatar skrattar jag bara och säger ah.

Jag vill ju såklart också säga att hon är den bästa vän jag har och någonsin kommer ha. Jag kan prata om exakt allt med henne och lyssnar alltid. Hon ställer verkligen alltid upp när jag än behöver henne och hon har alltid bra saker att säga som får mig på bra humör hur jag än mår. Vi har hur många minnen som helst och dom är helt underbara. Jag älskar verkligen sara och skulle aldrig i hela mitt liv vilja förlora en så bra vän som henne :)

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha fyfan du gav mig ett skratt, älskar dig också!

2010-01-11 @ 00:19:43
Postat av: sara

bästa vän! du kan mig utan och innan

2010-01-11 @ 00:21:40
Postat av: emma

hahaha fantastiskt! ;)

2010-01-11 @ 21:58:11
URL: http://emmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0