1 januari.

Fick hjärnsläpp när jag skulle skriva vilket datum det var, tänkte hur länge som helst "vad kommer efter 31 december?" haha..

Mitt nyår har vart toppen! Det började med att jag, sara, emma och elin var här hemma och fixade oss och vid sju gick vi till julia som fyllde. Där åt vi tacos, spelade spel, drack och dansa, skitkul som vanligt med tjejerna :) Vid halv 11 började vi gå mot stan och gick till en fest vid biblioteket, det va inte jättemycket folk där men det va ändå kul, han inte va där så länge för vid tolvslaget stod vi på stan med champangen i handen och kramades och välkomnade det nya året! Enda minuset var ju att det va svinkallt, men jag hade iallafall tagit på mig tjockare leggings (men hål i som alla påpekade) och bytt klackarna till converse! När det började bli för kallt gick vi tillbaks till festen vid biblioteket och försatta festa. Nån gång vid typ 2 (oj va visst vid 4) tror ja gick vi med anton vidare hem till nicklas ankarås där de va folk. Vet inte hur det kom sig men när alla drog lyckades jag, emma och några mer stanna och vi va kvar tills typ klockan 6 på morgonen, kul va de! Vi fick sen skjuts hem av sunes mamma.

Jag vaknade typ halv 3 och emma vaknade halv 4. Hon drog då och sen dess har jag legat här nere i källaren och kollat på film. Äntligen är jag lite piggare.. Har iallafall haft en jättebra nyår med mina underbara vänner!

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0