9 februari.

Är hemma hos sara nu, hjälper henne att plugga om hur jorden bildades och massa, fast vi sitter mest och filosoferar, är ju helt sjukt hur man kan veta så mycket om det som hänt för hur många flera miljarder år som helst sen. Bara en sak som att det tog 50 miljoner år för solen att bildas, hur fan vet man de, haha.. Hatar är man börja tänka på sånna saker.

Vi ska bara softa ikväll, kolla på film och så! Puss

Ska förresten börja skriva den sak som gjort min dag varje dag! ;)

Det som gjorde min dag idag va att Lino ska på bilsemester istället för utomlands (haha fan va jag garva) och ett sms, hihi!

Mathilda

Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha, jag berättade om bilsemestern för pappa. Han asgarvade också.. Så jävla kul hahaha

2010-02-09 @ 20:23:16
URL: http://rounji.blogg.se/
Postat av: Lino

varför är det bara jag som gråter?

2010-02-10 @ 09:34:22
URL: http://baralino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0