24 februari.

Blir ingen skola för mig idag för har jätteont i magen, ska istället plugga en massa, göra klart allt som ska in nu innan lovet! Skolan börjar egentligen halv 1 så då ska jag börja plugga, haha.

Vaknade för någon timme sen av att mamma skrek som en galning, vattnet hade stängts av när hon duschade och det tog skitlång tid innan det funkade igen och nu är det helt brunt, vi har låtit det stått och runnit typ en halvtimme ändå blir det inte vanlig, och mamma va tvungen att duscha ur håret så hon fick duscha i helt brunt vatten, haha.

Nu när jag tänker på brunt vatten kommer jag ihåg på Valla, uppe i kemisalen fanns det en dusch med ett snöre som va till för om man skulle få typ nått frätande på kroppen. Vår klass försökte alltid lura alla vikarier att det va en fläkt och att dom skulle dra i snöret för då skulle det bli kallare, en gång va det en som va hur nära som helst på att dra och få det där äckliga bruna vattnet över sig fast Stina hann skrika nej innan, haha... SAKNAR KLASSEN!

Mathilda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0