23 februari.

Satt aslänge med massa pärlor och sånt och försökte pimpa min telefon för hade tråkigt men det vart helt misslyckat, haha. Sen hade jag så tråkigt så jag tog kort på det också.. Gjorde det bara för att jag aldrig orkar ta fram böckerna och börja plugga.. Va nyss med pappa på ica och handla så nu har jag naturgodis till pluggningen, går bättre då, så nu ska jag börja..hehe.

Tänker ta 12bussen till skolan imorgon också även fast jag kommer försent för orkar inte ta mig till station om tåget ändå krånglar. Har ett prov och en redovisning imorgon, jippi.

Mathilda


Kommentarer
Postat av: emma

åååh snälla gör på hela så det blir hannah montana?!?!? :D:D

2010-02-24 @ 00:25:44
URL: http://emma.bubbleroom.se/
Postat av: Mathilda

haha typiskt dig

2010-02-24 @ 01:03:46
Postat av: CherryCheek

Haha, varför hittar man alltid på jättekonstiga projekt när man ska plugga? Blir alltid så för mig också ^^

2010-02-24 @ 17:50:04
URL: http://www.cherrycheek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0