16 februari.


Stina och ella på valla!

Sov ett tag när jag kom hem från skolan, packade lite sen tog jag 6-tåget med stina till västerås och nu sitter jag hemma hos ella nu med henne och stina! Vi gör inget speciellt, softar bara :) Fast nu ska vi in till stan och käka donken!!

Ska upp 7 imorgon istället för halv 6, yeees. Blir skola till halv 1 sen ska tjejerna i klassen käka spicy! Stina är ledig imorgon så hon ska gå på stan så kanske ska möta henne då också. Sen klockan halv 3 har vi idrott i en timme sen slutar jag.

Får hem mina skor från hm nu i veckan, väntat skitlänge (K)


Kommentarer
Postat av: emma

ååh vilka fantastiska shoes!

2010-02-17 @ 00:24:10
URL: http://emma.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0