14 februari.






Frågade mamma om jag fick snagga ena sidan av huvet, hon började nästan grina. Nerå men jag tycker faktiskt det är skitsnyggt och skulla kunna göra så, om håret växte ut dan efter... Tror jag skulle va snygg i de också? Elle? hehe..

Ska iallafall ta ut mitt äckliga löshår i veckan om det finns nån tid hos frissan/mamma. Bad mamma klippa det idag, hon har legat helt däckad några dar för hon är sjuk så hon svamla lite med saxen och det syns ju på bilden hur dåligt/hackigt/stripit det blev, haha men va så tunt längst ner och ska ända ta ut det så gjorde inget! Förut gav jag henne saxen när hon hade tagit några glas vin och det får jag ångra än, haha.

Mathilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

ohja! DET ÄR SKITSNYGGT! och du är en som skulle passa huur bra som helst i det! fast sen måste man ju våga också, lite segt om man ångrar sig hehe:P

men du skulle passa super i de!!

2010-02-14 @ 20:17:38
Postat av: angelica

tror du skulle passa som fan i det!

2010-02-15 @ 15:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0