7 september.

Sov hos john inatt och fan va segt det va att gå upp imorse! Fast gick typ upp för tidigt så jag gick och la mig igen i en halvtimme. Fast det va en skön dag för vi vart typ fotade hela dagen till all reklam som ska komma sen om jensen. Fick låtsas prata med varandra, typ gå i bakgrunden när han tog seriöst typ 500 bilder, haha. Slapp iallafall jobba! Kom hem klockan 3, la mig i soffan och läste men somnade på en gång. det gjorde jag när jag skulle läsa på tåget också. Sen åkte jag till idrottshallen 5 men tränade inte för jag orkar inte bli mer sjuk. Sen hade damerna match så fick sitta i seketariatet, säger bara haha. Vi förstörde typ matchen, i början iallafall... haha. Har vart där HELA kvällen, och nyss åt jag pizza.

Tänkte hämta mina skor som vart hos kicki heela sommarn men hon svara inte så gör det en annan dag! :) Nu ska jag läsa (jädra bok).. tills john kommer sen ska vi kolla på stockholm boogie! Lino säger att den är bra(K)

Föresten har jag 20 kronor att leva på resten av månaden, haha:( och har verkligen inga roliga kläder just nu..

Mathilda


Kommentarer
Postat av: lino

mathilda.. den e inte bra den e underbar ;)

2009-09-08 @ 17:01:26
URL: http://baralino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0