4 september.



Nu bloggar jag från min nya dator! uppdaterade aldrig igår för min dator höll på att installera massa saker då. Men nu funkar den! Det är det bärbar asus, fast jag vet inte vad modellen heter.. glad iallafall!

Igår fikade jag med sara innan skolan sen i skolan hade jag 3 lektioner sen sluta jag. Då gick jag på stan ett tag med Lino och hennes kompis medans jag väntade på pappa. Sen åkte jag med han och köptre en dator. Sen när jag kom hem städade jag hela kvällen! Nu är det superfint.

Föresten mådde jag hur illa som helst igår kväll, trodde jag skulle spy flera gånger.. Känner fortfarande att jag mår lite illa så vågar inte äta nån frukost. Ska softa lite nu sen fixa mig och så för mitt tåg går inte förran 11.10.

Mathilda


Kommentarer
Postat av: lino

söt bild på mig. hänkind typ :O

2009-09-03 @ 09:42:42
URL: http://baralino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0