3 september.

Vart och tränat och solat nu. Träningen va seg för det är inga och tränar. Orkar egentligen inte ens spela innebandy längre för skolan och allt men ställer upp för laget, och det blir nog roligare och man blir mer taggad sen när matcherna börjar.

Nu ska jag ta en dusch sen lägga mig i sängen och läsa tror jag. Har en bok på 400 sidor, halva ska vara klar om 2 veckor och jag läser aldrig annars. Så har bestämt att läsa lite varje kväll nu..!

sara skrev i sin blogg att hon sakna alla tjejer och det gör verkligen jag med! Aslänge sen jag träffa alla nu när skolan börjat känns det som. Skolan tar typ upp hela mina dagar, och när jag väl kommer hem är jag skittrött. Men hoppas det ändras snart! <3

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0