18 september.

Vet inte om jag jag ska till skolan idag eller inte.. Missar typ inget för kan göra sakerna hemma men ändå segt att va hemma en dag till. Men mår inte riktigt bra än så jag åker nog inte.. Enda anledningen jag vill åka är gå på stan och köpa västen för har inte gjort det än, och att jag måste köpa present till min bror som fyller imorgon.. menmen.

Fredag idag! Har inte gjort nått alls den här veckan, har i för sig vart sjuk halva men ändå. Man gör verkligen inget när man går eftermiddagar :( Idag ska jag iallafall va med john, som vanligt. Vi ska göra tacos och så. Imorgon ska jag vara med sara och emma, får se vad vi hittar på:)

Just nu kollar jag på reprisen av mtv video music awards.

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0