17 september.

Kolla nyss på förlossningskliniken, kommer aldrig våga föda barn! alla skrek ju hur mycket som helst att det gjorde asont.. Farmor och farfar är iallafall här nu, kul att ha sällskap när man är sjuk :) Jag och farmor spelade nyss bingo på internet, huhu. Nu är dom ute och fixar hallonhäcken. Dom bodde här innan oss så dom kommer alltid hit och fixar trädgården för dom vill att det ska va lika fint som när dom bodde här, haha.

Har legat med datorn framför tvn hela dagen, det har vart skönt. Fast ska nog gå ut och gå sen, inte rört mig på länge känns det som. Och får ju inte träna nu när jag äter penicillin heller. Sen ska jag va med älskling! ♥

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0