15 september.

seriös.
Hemma nu, och sent som vanligt den här veckan. Det är tisdag och jag är dötrött, kanske för att jag började klockan halv 9 (måste åka 7), hade två timmars idrott (konditionsträning), två timmars hål då vi åt och typ sov i matsalen, sen lektioner till 5... sovmorgon resten av veckan iallafall!
 
Ikväll ska jag sova hos älskling, ska kolla på idol och andra avenyn :)

Nu ska jag kolla efter ett snygg sak på internet och hoppas få köpa den! och så hoppas jag på att mamma beställt hem hår till mig idag..

Mathilda


Kommentarer
Postat av: KAROLIN

Naaaw tack vad sööööt du är! :) men jag tror allt anna vinner kampen men tack ändå :) :)

2009-09-18 @ 12:46:46
URL: http://karolin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0