14 september.


Skönt med sovmorgon! Det dryga är att jag måste ta tåget varje morgon, har längre till tågstation ju.. laaat. Fast idag får jag skjuts, haha. Och det är en timme tills jag börjar så får gå på stan eller nått. Egentligen ska jag ju äta på den timmen men eftersom jag inte har någon mobil (aasirriterande) så kan jag inte få tag på nån som ska äta..

Har tre lektioner idag som vanligt, sen hem. Egentligen måste jag åka direkt från station till träningen men får se om jag orkar det, är så jävla trött efter skolan. Gör jag inte det går jag ut och springer själv istället.

Mathilda


Kommentarer
Postat av: lino

pluttis

2009-09-14 @ 13:15:33
URL: http://baralino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0