12 september.

När vi kom till tillberga fick både jag och sara övningsköra men saras mamma, skitkul! :D det gick faktiskt bra för båda oss ;) fast jag va livrädd när sara började köra först... Sen åkte vi hem och åt tacos, sen till saras syster och hennes kille."Nyblivda föräldrarna", fyfaaaaaan va söt deras hund är!! jag har bestämt att jag och john ska köpa en sån sen när vi flyttar ihop(a)haha. Det va iallafall en blandning mellan chihuahua och jackrussel.

Förutom att gosa med kingston (hunden, ascoolt namn) har vi kollat på tv och ätit paj och så, mysigt! Nu ligger jag och sara i sängen och vi kommer nog somna snart för båda är aströtta.

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0