12 september.



Nyss kollat på match, sala vann! Jag och sara åker hem till henne idag, vi ska hem till saras syster och kolla på hunden, äta tacos och bara softa. Jag har ont i huvet och det känna som att jag ska svimma, ska ta en alvedon så hoppas det blir bättre.

jag vill tatuera mig! skriva mathilda på handleden, fast mitt namn är typ för långt för att kunna ha det där känns det som. Sen kom jag och tänka på i framtiden när man typ ska fixa jobb, då kanske man inte få ha synliga tatueringar, fast ett litet mathilda kanske inte gör nått...huhu. faaaast jag har ju ändå inga pengar och när jag väl får det vill jag nog inte slösa dom på en tatuerning..

Mathilda

Kommentarer
Postat av: sara

mysigt

2009-09-12 @ 15:44:13
URL: http://sarafridajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0